Ne apreciem confortul clienților și obiectivul nostru - de a face livrarea comenzilor dvs. cât mai convenabilă și mai simplă, respectând următoarele principii:

  • Transportarea atentă a mărfurilor cu autovehicule specializate;
  • Apelul obligatoriu al curierului cu 30 de minute înainte de livrarea comenzii;
  • Livrarea bunurilor la locul specificat în apartamentul sau biroul dvs., indiferent de etaj și lipsa ascensorului;
  • Dezambalarea și prezentarea produsului;
  • Achitați comanda într-un mod convenabil pentru dvs., fără a părăsi casa!

Condiții de livrare!

Comenzile de livrare plasate înainte de ora 12:00 a zilei curente vor fi livrate în aceeași zi, până la ora 18:00.

Comenzile de livrare plasate între orele 12:01 și 23:59 a zilei curente vor fi livrate a doua zi, între orele 12:00 și 18:00.

Sunt posibile întârzieri de livrare, în cazul în care stocul se epuizează din motive tehnice sau din alte motive. În acest caz, termenul de livrare poate varia de la 1 zi la maximum 5 zile lucrătoare.

Vă atragem atenția!

În cazul în care valoarea comenzii dvs. nu depășește 200 MDL, livrarea în raza mun. Chișinău și suburbiile ajunge la 50 MDL.

În cazul în care prețul comenzii depășește 200 MDL, livrarea  în raza mun. Chișinău și suburbiile este GRATUITĂ!

Aveți întrebări?

Sunați-ne: 0 61 000 750 
sau adresați-vă unui consultant online

Livrare de curierat Nova Posta

Împreună cu Nova Posta, livrăm comenzile dvs. pe întregul teritoriu al țării.  Puteți obține produse chiar și în cele mai îndepărtate colțuri ale Moldovei.

În medie, livrarea durează 1-3 zile.

Vă rugăm să țineți cont, că costul expedierii per articol poate varia în funcție de greutate și dimensiuni. Costul fix a livrării poate fi confirmat de catre managerul magazinului Hi-Tech.

Vă atragem atenția că, în cazul în care achiziționați mai multe produse, costul livrării se recalculează.

Plata pentru produsele comandate se face direct curierului al serviciului Nova Posta în numerar, cu emiterea obligatorie a unui Cec fiscal, pe care este indicată valoarea comenzii dvs.

 

Condiții generale de livrare:

  • Comenzile sunt livrate de luni până vineri între orele 12.00 și 18.00, iar sâmbăta între orele 11.00 și 15.00;
  • Puteți modifica adresa și data livrării sunând la tel. 061 000 750 cu cel puțin cu o zi înainte de data livrării.
  • Serviciul de livrare vă va contacta cu aproximativ 30 de minute înainte de sosirea comenzii sau, în cazul în care nu răspundeți, vi se va trimite o scurtă notificare prin SMS;
  • Serviciul de curierat Hi-Tech vă va livra comanda direct la domiciliu, vă va suna și se va deplasa la o distanță de siguranță de 1,5 - 2 m de dvs.
  • Va rugăm să achitați produsele și serviciile în conformitate cu Comandă dvs. direct sau în avans angajatului Serviciului de livrare Hi-Tech.
  • Livrarea se efectuează daca sunt disponibile căile de acces la adresa specificată în comandă.
  • În cazul în care adresa de livrare este supusă unor restricții de intrare (securitate sau taxe de drum), asigurați-vă că obțineți un permis de intrare. În caz contrar, livrarea este posibilă numai până la punctul de intrare. Scările și ușile trebuie să fie libere și să vă permită să aduceți produsele ambalate în incintă incaperii dvs. În cazul în care este imposibil să aducem comanda într-un apartament (birou), marfa va rămâne pe locul, pînă unde a fost făcută livrarea.
  • Este interzisă livrarea produselor identice către client în scopul alegerii unuia dintre ele;
  • Serviciul de livrare nu are responsabilitatea de a instala, monta, conecta aparatele de uz casnic, de a controla funcționalitatea acestora, de a explica regulile de funcționare a acestora;
  • Vă recomandăm să comandați instalarea, reglarea și întreținerea produselor la centrele de service specializate.
  • În cazul în care clădirea nu este dotata cu ascensoare sau acesta sunt defectate, se va taxa un tarif suplimentar în valoare de 30 MDL per etaj, începând cu etajul 5;
  • În momentul livrării și primirii comenzii dvs. prin intermediul serviciului de livrare Hi-Tech sau serviciului de curierat, vă recomandăm să controlați dacă produsul (produsele) și ambalajul nu sunt deteriorate, pentru a evita deteriorarea fizică în timpul livrării;
  • Fiți atenți atunci când inspectați produsele care vă sunt livrate. Controlați dacă nu există deteriorări mecanice vizibile și dacă toate elementele incluse în set sunt prezente.
  • Asigurați-vă că manualul de utilizare și talonul de garanție sunt completate corect. Semnătura dvs. pe formularul de livrare va confirma faptul că ați primit produsele privind aspectul, integritatea și documentele.
  • În cazul în care acceptați produsul fără să desfaceți ambalajul și să verificați întregul conținut, expeditorul va indica pe formularul de livrare că produsul a fost acceptat fără inspecție externă, iar dvs. veți semna pentru acesta.
  • În cazul în care produsul livrat are deteriorări externe vizibile, aveți dreptul de a nu-l accepta și de a nota acest lucru în formularul de livrare. În acest caz, vi se va livra din nou articolul în mod GRATUIT.
  • Prezența zgârieturilor, crăpăturilor, fisurilor, cioburilor, loviturilor sau lipsa piesilor la produsulul, precum și reclamațiile privind aspectul produsului, activitatea serviciului de livrare trebuie să fie indicate de dvs. în secțiunea "Reclamație" din formularul de cerere de livrare.
  •  În unele cazuri, aveți posibilitatea de a schimba și returna produse în termen de 14 zile. Pentru condițiile complete de schimb și returnare produselor, vizitați pagina web www. h-t.md sau magazinele rețelei Hi-Tech.
  • Scrisoarea trebuie să conțină informații despre comandă, starea bunurilor, 3-5 fotografii ale mărfii/ambalajului, cu indicarea eventualelor probleme (daune, discrepanțe etc.). Notificările primite mai târziu de 48 de ore de la primirea comenzii dvs. nu vor fi luate în considerare.
  • Vă recomandăm să controlați comanda primită în cel mai scurt timp posibil și, dacă găsiți defecte la produsul respectiv, să trimiteți o scrisoare în termen de 48 de ore la următoarea adresă de e-mail: sales@hi-tech.md